Zmień Miasto

Fundamentem areny jest sprzęt!


PISTOLETY - HELIOS PRO: 
  • FAT GREEN LASER - najgrubszy zielony laser dostępny na rynku, jest całkowicie
    bezpieczny, bardziej widoczny i dokładniejszy.
  • WYŚWIETLACZ LCD - dotykowy i intuicyjny, na bieżąco pokazuje nazwę, ilość 
    punktów, pozycję w rankingu, czas i zdobyte dodatkowe umiejętności.
  • WYJĄTKOWA WYTRZYMAŁOŚĆ - obudowa jest wyjątkowo trwała, zakończona
    czerwoną gumą, redukującą ewentualne przykre skutki zderzenia uczestników.
  • ZMIENNA BROŃ - cały czas podczas gry można dokonywać wyboru z jakiej 
    broni będzie się korzystać - karabin, szybki, wąski strzał czy shotgun
    wolniejszy, mocniejszy i szerszy strzał ( przycisk przy spuście). 
  • WIBRACJE - gdy zostaniesz zestrzelony lub namierzony
  • SENSOR DOTYKU - podczas zabawy cały czas dwie dłonie muszą być na 
    pistolecie inaczej nie działa - zwiększa to bezpieczeństwo uczestników. 
  • DODATKOWO: dźwięki i oświetlenie led 

KAMIZELKI - HELIOS PRO: 
  • UNIWERSALNE, wygodne odpowiednie dla dorosłych i dzieci.
  • HIGIENICZNE wykonane z specjalnego oddychającego materiału bez
    nasiąkliwych gąbek, pomiędzy grami czyszczone specjalnym alkoholem. 
  • CZUJNIKI TRAFIEŃ - w pięciu miejscach świecące w kolorze drużyny, 
    gasną na chwilę gdy zostaniemy zestrzeleni i jesteśmy nieaktywni.
  • KARTY NFC - wyposażone w specjalny czytnik kart, dzięki którym można
    wpisać swoje dane personalne i przeglądać historię gier w internecie ( jeszcze
    to ustawiamy na naszej arenie).
  • KOLORY / DRUŻYNY - możliwość wyboru jednego z 8 kolorów.

CELE / TARGETY: 
  • 40 dodatkowych, interaktywnych punktów na arenie. 
  • GDY AKTYWNE świecą w różnych kolorach w zależności od zawartości.
  • UMIEJĘTNOŚCI:
  1. DODATKOWE PUNKTY
  2. SZYBKOSTRZELNOŚĆ - prędkość strzału zostaje podwojona.
  3. NIEWIDZIALNOŚĆ - na chwilę kamizelka gaśnie.
  4. ODBICIE STRZAŁU - osoba, która do nas strzeli zostanie trafiona.
  5. PODWÓJNE PUNKTY - następne trafienie zostanie podwojone.
  6. SZPIEG - zmiana koloru kamizelki. 
  7. TARCZA - kolejne trafienie nic nam nie zrobi.

BAZY: 
  • 3 BAZY na terenie areny, bazę w kolorze naszej drużyny należy bronić, a
    dwie kolejne zestrzelić.
  • ZDOBYCIE BAZY - należy do niej strzelić trzy razy, każdy strzał musi być 
    w odstępie dwóch sekund ( jesteśmy wtedy narażeni na zestrzelenie ).
  • OBRONA BAZY - powinniśmy utrudniać przeciwnikowi zdobycie dodatkowej 
    dużej ilości punktów.
  • PUNKTY ZA BAZĘ - największa ilość po 2001. 
  • podczas jednej rozgrywki tylko raz można zdobyć dwie przeciwne bazy.

GAME STATION: 
  • KIOSK znajduje się na arenie, przesuwając palcem po ekranie
    aktywujemy losowe umiejętności. 
  • WŁASNE PYTANIE - podczas imprez zamkniętych istnieje możliwość
    ustawienia dodatkowych własnych pytań. 

ARENA: 
  • DŻUNGLA - stylizowana na aztecką świątynię ukrytą głęboko w puszczy 
  • MALOWANIE - specjalnymi farbami świecącymi w UV. 
  • DEKORACJE - wyjątkowe rzeźby na ścianach i przy bazach, budynki 
    świątyni i wioski w dżungli. 
  • NAGŁOŚNIENIE przestrzenne. 
  • OŚWIETLENIE LED dostosowane do muzyki i sytuacji w arenie. 
  • BEZPIECZEŃSTWO automatyczne dodatkowe światło w razie awarii
    prądu wskazujące kierunek wyjścia.

Czy wiesz, że...

By wyrównać szanse, osoba z największą ilością punktów w danym 
momencie, strzela o 50% wolniej w stosunku do osoby najsłabszej.