Zmień Miasto

Stary Cyrk 

Wpadliście na trop cyrku widmo, któremu rzekomo przewodził szalony klaun. Nie w każdą część
tej historii wierzycie, ale marzycie o odkryciu i udowodnieniu istnienia tego miejsca. Dzięki pomocy
przyjaciół, w końcu udaje Wam się odnaleźć zaginione miejsce. Gdy tylko przekroczycie próg areny
i przyzwyczaicie wzrok do półmroku zauważacie, że w miejscu wejścia są teraz zamknięte wrota. W tle
słyszycie dźwięk szyderczego śmiechu i brzęk ciągniętych łańcuchów. Jeżeli szybko nie odnajdziecie
drogi ucieczki klaun z pewnością was dopadnie. Odnalezienie cyrku może okazać się pułapką.

Poziom trudności: 3/5                REZERWUJ CYRK 


Korona króla

Umarł Król, niech żyje Król! Sir Gregor, zwany Górą, nigdy nie szczycił się dobrą opinią, ale teraz
sprawił, że jego mordercze poczynania są na ustach wszystkich! Zabił króla, przepędził radę i sam
zawiaduje siedmioma królestwami. Musicie połączyć siły wszystkich rodów i przejąć władzę! Tylko
królewski miecz pozwoli Wam usunąć z tronu tego tyrana! Jednak pamiętajcie, działacie w drużynie,
ale król może być tylko jeden…

Poziom trudności: 4/5                REZERWUJ KORONĘ 
 


Wyspa VooDoo

Brawo! Wygraliście wycieczkę na Haiti. Ku waszemu zdziwieniu samolot kończy swój lot na pasie małej
wyspy w środku dżungli. Po opuszczeniu pokładu, jeden z podróżnych zaczyna krzyczeć po czym wybucha
obryzgując Was zieloną mazią. Stary mężczyzna, który siedział z tyłu samolotu opowiada historię o klątwie
voodoo oraz, że waszą jedyną możliwością jest podróż w głąb dżungli i poszukiwanie pomocy u szamana.
Co najgorsze, kapitan poinformował Was o tym, że nie wpuści nikogo kto jest zarażony. Macie godzinę by
znaleźć antidotum i powrót do samolotu. Chyba, że resztę życia wolicie spędzić jako bezmózgie ZOMBIE!

Poziom trudności: 4/5                REZERWUJ WYSPĘ 
 


Bunt W więzieniu

Krótkie jest życie seryjnych morderców, zwłaszcza, gdy trafiło się do celi śmierci, a dzień egzekucji jest coraz
bliżej. Nigdy nie sądziliście, że w pace poznacie swoich najlepszych przyjaciół. Wasze rozmyślania o
przemijaniu zostają przerwane przez dźwięk więziennej syreny. Po chwili w radiowęźle słyszycie głos naczelnika
informujący, że bunt jest bezcelowy oraz, że jest to stan chwilowy, gdyż za godzinę przybędzie wsparcie jednostek
specjalnych. Wybuch we wschodnim skrzydle przerywa przekaz. Wiecie, że jest to jedyna szansa by wraz z nowo
poznanymi przyjaciółmi zasmakować wolności.

Poziom trudności: 5/5                REZERWUJ WIĘZIENIE 


Prosimo o pojawienie się 10 minut przed planowanym wejściem.
Niestety ewentualne spóżnienie może doprowadzić do skrócenia czasu zabawy. 

 

 

Escape Room